Pages

Ads 468x60px

Thursday 16 January 2014

RAHSIA KEKAL CANTIK SIHAT DENGAN VITAMIN E SHAKLEE


  • Vitamin E Shaklee telah diperbaharui dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT membuatkan vitamin E ini 20 kali lebih berkuasa dari vitamin E lain dan 50 kali  lebih berkuasa dari vitamin C.
  • Vitamin E mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.  
  • Setiap kapsul gel lembut memberikan 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium. Membantu dalam memelihara kesihatan baik.
  • Pada botol tertulis d-alpha tocopherol - tanda "d" bermakna ianya semulajadi, manakala jika tanda "dl" adalah bermaksud ianya vitamin e sintetik/buatan.   

      Kenapa perlu semulajadi:

Kerana kadar penyerapan vitamin semujadi adalah lebih baik sekurangnya 2 kali ganda berbanding vitamin buatan. Dengan itu ianya lebih jimat dari segi kos jika kita membeli vitamin E semulajadi. Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.

Khasiat Vitamin E:

1. Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda, tekstur kulit yang cantik, menghilangkan parut dan jeragat, wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam kerana vitamin E melambatkan proses penuaan.

2. Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.
 Ini kerana Vitamin e membantu mengecutkan pertumbuhan abnormal sel dan melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu dan dapat mengelakkan bengkak susu yang berlarutan.

3. Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Pengambilan vitamin dan membantu mengatasi masalah kedinginan hubungan suami isteri.

4. Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah saraf belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.

5. Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.

6. Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.

7. Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.




Cantik dengan Masker vitamin E :

Sapu sebiji vitamin E sebelum tidur. Caranya, vitamin E di cucuk dengan jarum dan picit perlahan-lahan sampai keluar minyak vitamin E dan sapu ke seluruh muka nipis-nipis. Biarkan dalam sejam, kemudian basuh. Kulit kan rasa licin, halus dan lembut! 


**Order sekarang**

Untuk order,

SMS/Call/Whatsapp : 0103766039 – Faizah
Email : faizahm01@yahoo.com
Jemput Like page saya : https://www.facebook.com/AnakUmiSoleh
Saya menawarkan konsultansi percuma & harga istimewa buat semua pelanggan saya







0 comments:

Post a Comment

 
faizah mohaiyuddin