Pages

Ads 468x60px

Wednesday 15 January 2014

SET KESIHATAN WANITA

Wanita melalui beberapa peringkat perubahan hormon didalam kehidupan mereka iaitu dari peringkat baligh kepada kehamilan dan putus haid. Setiap peringkat kehidupan memerlukan penjagaan yang istimewa. Diet yang seimbang, senaman dan makanan tambahan yang betul sangat penting untuk mereka kekal sihat dan mencegah daripada penyakit yang berkaitan dengan usia seperti kencing manis, kanser dan penyakit jantung. 

Shaklee menawarkan produk yang hebat untuk memenuhi keperluan wanita pada semua peringkat kehidupan. Set kesihatan wanita ini mengandungi 3 produk iaitu :

1) GLA COMPLEX

Kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik, asid linolenik, minyak bunga matahari dan vitamin E. Asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa dating haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

2) OSTEMATRIX

Membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi. Ia mengandungi magnesium, vitamin D, mineral seperti zink, tembaga,magnesium bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.

3) OMEGA GUARD SHAKLEE

Satu kapsul Omega Guard menyediakan 1000mg asid lemak omega 2 termasuk DHA dan EPA. DHA dan EPA merupakan asid lemak 3 yang ditemui didalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang hanya boleh diperolehi melalui pemakanan.




Kebaikan dan manfaat gabungan set ini :
  • Melegakan simptom sengugut dan menopous 
  • Menggalakkan kulit yang sihat & cantik 
  • Menggalakkan tulang yang kuat 
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung 
  • Melegakan sakit-sakit sendi 
  • Membantu membakar lemak & memperolehi berat badan ideal 
  • Memberi tenaga, menghilangkan rasa letih dan lesu

**Order sekarang**

Untuk order,
SMS/Call/Whatsapp : 0103766039 – Faizah
Email : faizahm01@yahoo.com
Jemput Like page saya : https://www.facebook.com/AnakUmiSoleh
Saya menawarkan konsultansi percuma & harga istimewa buat semua pelanggan saya 


0 comments:

Post a Comment

 
faizah mohaiyuddin