Pages

Ads 468x60px

Wednesday 15 January 2014

SET SUAMI DAN ISTERI



Ingin menghangatkan kembali hubungan intim suami & isteri yang semakin dingin dan hambar?  Bagaimana set suami isteri dapat membantu kembalikan hubungan intim..

1) Alfalfa Complex 

Alfalfa,  raja segala tumbuhan yang penuh dengan khasiat buat wanita. Alfalfa diamalkan oleh wanita bagi membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

2) Vitamin E & Selenium

Meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita yang juga terkenal sebagai “vitamin seks”. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual.



 
**Order sekarang**

Untuk order,

SMS/Call/Whatsapp : 0103766039 – Faizah
Email : faizahm01@yahoo.com
Jemput Like page saya : https://www.facebook.com/AnakUmiSoleh
Saya menawarkan konsultansi percuma & harga istimewa buat semua pelanggan saya


 



0 comments:

Post a Comment

 
faizah mohaiyuddin